Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Wednesday, March 31, 2010

*******************************

buat rakan terdekat pasti tau kenapa aku boleh jatuh sakit dlm 4 hari ni........especially rakan2 sekerja yg rapat, pasti mereka sgt2 mengerti kenapa dan mengapa...........hari2 yg bakal mendatang ni terlalu sukar utk aku lalui tp aku perlu tempoh juga.....

dlm tempoh 4 hari ni mmg sgt2 berterima kasih pada kwn2 yg ambil berat dan sentiasa di sisi ....................4 hari telantar di atas katil bukan la sesuatu yg indah utk di lalui ...........harap esok boleh bekerja dgn baik walaupun hakikatnya masih terasa kurang sihat di tambah pulak dgn hati yg gundah gelana........

sgt2 berterima kasih pada kwn2 yg bertanyakan kabar dan memberi kata2 semangat.

pada rakan sekerja si F, yg mengupdate keadaan company dan mail2 penting,  sgt2 berterima kasih, walaupun berlainan branch dia sgt2 membantu dlm mengupdate information....lg buat byk lawak smpi aku lupa yg aku sedang sakit.........

pada kawan yg jauh di nun sana, thank sbb tiap pagi bertanyakan kabar...walaupun org di nun hujung sana memerlukan lbh perhatian utk mengubati luka yg ada...hargai sgt2.................

dan mula saat ini aku perlu hargai setiap masa yg bakal aku lalui, kerana tiada siapa yg akan tahu apa yg akan berlaku kelak..............................dan aku perlu manfaatkan masa yg ada dr memikirkan perkara2 yg boleh memudaratkan kesihatan aku...............

dan mulai hari ini aku tekad utk tidak mencampuri urusan sesiapa pun, melainkan aku di perlukan.......

dan mula hari ini juga, aku tidak mahu lg mendengar alasan kenapa dan mengapa utk apa2 perkara pun.................

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails