Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Monday, March 22, 2010

si cilik yg comel N.I.A









Mengenali Nia bergitu memberi kesan pada permikiran dan sikap aku hari kali ini….mungkin kerana aku merindui si kecil tu………..
.
.
dia sgt comel (tp tak fotogenik coz dlm pic dia tidak secomel di alam nyata)…Nia sgt suka memuncungkan mulut nya….dah mcm burung aku tgk….tersenyum aku melihat karenah si kecik ni…dan tiap kali juga la aku sengaja menyentuh muncung dia, dan dia akan tersenyum malu kemudian nya……..is so cute reaction yg di berikan ( tak tahu mcm mana nak gambarkan )………..
.
.
.
.
.
tp satu sikap si kecik ni yg aku rasa nak geget2 dia…adalah dia sangat sangat sangatlahhhhh kedekut………….klu barang2nya di sentuh dia maka akan kuar la satu perkataan yg sgt sinonim gan si kecik ni iaitu :
.
.
.
‘ ITU NIAAAA NYEE’……………serius sgt2 la kedekut hajah bakhil bin haji kemuttt budak ni……….tp klu org punya pandai pulak dia meminta dan akan terkeluarkan perkataan ini dr mulut nya :



‘NIAAA PUN NAK JUGAKKKK’…………klu tak di beri maka dia akan terus meminta dan meminta……..tp klu yg hakkk dia makkkk aiiiiii mmg sah sah tak akan dapat………………..but she so cute, im really feel in love with budak kecik ni……
.
.
dan kerana Nia,  semalaman aku memikirkan ttg mata depan, dan mula berasa tidak seronok keseorangan…kenapa ye???? Dan tiba2 setelah sekian lama, terbit  rasa ingin kembali berdua ( mmg gedik je bunyinya kan, tp tu la yg berlegar2 di fikiran aku buat masa ni) …huhuhuhu apa dah jadi gan aku nie Nia oiiiiiiiiiiii…………..
.
.
.
aku perlu pertimbangan byk perkara sebelum membuat perubahan yg besar dlm diri aku……………mungkin masanya dah tiba utk aku serius dlm memikirkan soal kehidupan aku sendiri………
.
.
for this weekend aku nak g jumpa Nia………………im crazy with Nia rite now….

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails