Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Monday, March 15, 2010

E.G.O dan orang yg dalam kenangan.........

Ada org kata aku EGO, kira budak seorang ni adalah org ke dua yg kata aku ego. Org yg pertama adalah org yg telah pun menjadi sebahagian dr pada kenangan ( huhuhu tiba2mula la mentel nak mengimbau kenangan silam sob sob sob sob ) ……….pada aku EGO tu satu perkataan yg sgt mendalam maksudnya...rasanya lbh elok klu kata aku ni tak suka mengalah itu lg sesuai rasanya…sbb ego tu adalah satu perkara yg berada di satu level yg sgt la tinggi tempatnya…aku dah smpi level tu ke???? Huhuhu
.
.
.
org yg dlm kenangan tu kata aku EGO sbb dia kata sbb aku selalu ckp tak nak pada benda yg aku nak………..bunyi semacam kan…tp itu la yg dia ckp kat aku………..dia kata aku selalu ckp tak nak, sedangkan sebenarnya aku nak………..tp bila aku kaji semula, aku ni jenis yg klu aku nak aku ckp nak, klu aku tak nak , aku ckp tak nak…………..itu la aku………..jd kenapa org dlm kenangan tu nak ckp aku sebenarnya nak tapi aku sering kata tak nak…………sbb tu dia ckp aku satu2nya pempuan paling EGO penah dia jumpa………perlu ke aku ckp nak sedangkan aku tak nak semata2 utk membuang status ego tu dr mulut dia……………..sebenarnya org dlm kenangan tu , mahukan aku menjadi yg sebaliknya, tp boleh ke aku jadi mcm tu, klu hakikatnya hati aku dah kata TIDAK………sering kali aku kata TIDAK, pasti dia akan kata aku EGO, aku nak tp kata tak nak……………ego ke aku bila aku kata tidak…………..tp aku akui kerana sikap tak mahu mengalah menyebabkan dia menjadi org dlm kenangan hari ini……….andai aku amalkan sikap memahami dan mengalah mungkin dia tidak menjadi org dlm kenangan……………huhuhu  buat apa la nak ingat semua benda tu kan, dah 7 tahun pun berlalu…………aku akui org dlm kenangan tu mmg tak mampu aku nak nyahkan dr ingatan aku, so biar la dia menjadi org dlm kenangan smpi bila2….hidup perlu di teruskan…………..
.
.
.
org org yg kedua pula, ckp aku EGO hanya kerana aku tak mahu menerima perkataan KESIAN yg dia ucapkan…………… ????####@@@&&???%%%@@@!!!!......tak tau nak tulis apa ttg isu ni....so huhuhuhuhu................................????####@@@&&???%%%@@@!!!!....
.
.
.
.
.
utk budak bangau oh bangau, I pun nak nyanyi utk u gak…..(dengar tau)
bangau oh bangau
kenapa engkau jahat
bagaimana aku tak jahat, liya comel sgt
liya comel sgt

liya oh liya kenapa engkau comel
bagaimana aku tak comel, bangau yg tak comel2
bangau yang tak comel2…………..
.
.
.
.
.
.
.

utk org dlm kenangan………… dlm tempoh 7 tahun yg dah pun berlalu, bukan la sesuatu yg mudah utk aku lalui………..tp sekurang2nya aku rasa bahagia sbb berpeluang utk saling kenal mengenali…………….aku tahu aku terburu2 dlm membuat keputusan dulu tp aku yakin aku tak menyesal dgn keputusan itu…………………org dlm kenangan, betul ke aku EGO?
.
.
tiba2 hari ni perkataan EGO tu mengingatkan aku kepada org dlm kenangan dari pagi tadi hingga la ke saat ini……..huhuhu sob sob sob sob
.
.
.
.
.
hari ni aku seharian tersenyuMMMMM tau, walaupun org dlm kenangan menerjah ingatan ku hari ini..........


No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails