Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Saturday, March 6, 2010

sindrom mudah jemu...

Sindrom mudah jemu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

Sindrom mudah jemu...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


Betul ke dlm bdn aku ni ada sindrom mudah jemu.....nak kata sindrom mudah jemu tu mcm semacam je bunyinya...tp nak menidakkan nye tak gak, nak kata ye mcm apa je...betul ke sindrom mudah jemu ni dah sebati dlm diri aku ye....
.
.
tp aku agak akui , jarang aku suka kan sesuatu tu utk satu jangka masa yg panjang....klu suka pun sekejap2 je...lebih kata bermusim la........itu di panggil sindrom mudah jemu ke....
.
.
aku jarang ada barang kesayangan....klu ada pun dlm satu tempoh masa yang pendek...tp apa yg aku tau buat masa ni laptop adalah benda yg paling aku sayang dan paling aku ingin ada di samping aku ......benda2 lain tu susah nak ckp............yg penting dalam mencintai atau menyukai sesuatu perkara tu aku jarang mengamalkan sikap fanatic........klu aku suka hanya la suka2 saja, smpi satu tahap ianya akan jadi perkara biasa saja pada aku...
.
.
satu yg aku tau klu aku suka ttg sesuatu tu, masa tu aku akan suka sgt2 benda tu, dan bila musim kesukaan tu berlaku, ianya akan menjadi suatu yg biasa je pada aku...kenapa ianya bermusiam....tang ini aku tak pasti....yg aku tau aku jarang suka sesuatu benda tu, perkara tu utk satu jangka masa yg panjang...............huhuhu mcm bahaya je bunyinya kan....
.
.
ada ke sikap bermusim aku nie  di panggil sindrom mudah jemu .....ermmm sindrom mudah jemu??????

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails