Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Sunday, March 14, 2010

weekend yg ok ok la...............

ingat harini seharian nak becinta dia atas katil bersama bantal2 ku yg tersayang....kul 10.30 dah ada call dr opis tanya itu dan ini....tido balikkkkk tak smpi beberapa minute masuk satu sms dr member single, ajak beronggeng di hujung minggu...malas layan, sambung tidoooo , tak sampai beberapa minute masuk sekali lg msg baru tp dr org yg sama...........nak tak nak balas gak sms, ckp TGH TDO LA OII, harapan org yg sama akan memahami bahawa aku sedang bercintaaaaaa di atas katil...............kemudian selang beberapa minute baru je aku nak melelapkan mata ku semula, masuk lg msg baru dr org yg sama.......................ayat lbh kurang WOI ANAK DARA KUL BERAPA DAH NI.........aku malas layan sms tu , dan terus menyambung tdo.........namun member ni tak putus asa, masuk lg sms, lg , lg, lg lg dan lagi................sampai la mata aku terbuntang besar akhirnya..............
.
.
.
.
bgn2 terus mandi dan bersiap....g dapur tgk atas meja makan tak de apa2..........aku g ke dapur basah, kelihatan persedian bahan masakan.............aku jerit adik aku utk bertanya, dia ckp blm masak dan dah lapar...aku tgk jam dah kul 1.15pm janji gan kwn kul 2.00pm....pikir punya pikir...terasa tak kan aku nak kuar , nak tinggal adik aku kebuluran di umah sorg2.............so apa lg, mcm lipas kudungla aku memasak................ ( terbayang kejap kat ruang fikiran mcm mana la kelak, andai aku berjodoh dan berkeluarga, nak g kerja pg, anak lak nak ke sekolah, si hubby nak ke keje gak, aku gan nak bersiap, nak menyediakan breakfast, nak iron baju hubby, nak sediakan anak ke sekolah ) huhuhuhu , jauhnya aku berkhayal hari ni...............
.
.
.
.
finally siap la 4ketul kepak ayam masak kicap , kobis hijau goreng gan sos tiram..........ada lbh kurang 10minute nak bersiap lg.............so apa lg, dok bersiap iron tudung, sambil membelek2 muka di bilik adik        ( byk benda leh amik pakai, bilik aku ada bedak gan perfume je, hehehhe ) , kemudian lari jap ke bilik sendiri, handset ku berjogget2 mintak di angkat, uiiiikkk budak jahat ni call hehehehe, so boleh bayang ber touch up depan cermin sambil ber cot cet cot cet dlm tipon.....................hihihi
.
.
.
10 minute kemudian member pun smpi....................so zrommmmmmmmmmmm ke jusco bukit indah........
.
.
.
melepak di A&W ..............
.
.
.
( cik jaja, cik ecah, bergonjeng gan cik liya )
.
.
.
.
.
.
.
.

.
tepat jam 5.00pm , beransur pulang lepas kaki aku dah lenguh berjalan dgn diet aku yg telah pun terganggu utk sekian kalinya...........dan maka terbeli la, di ulang terbeli sehelai vesss..............sampai tempat parking  malangnya member lupa tutup lampu keta, apa lg bateri keta kongggggggggggg...keta tak leh start..termanggu jap dekat 15minute berfikir siapakan yg boleh membantu..................allah maha berkuasa maka lalu la seseorang, dan bertanya kan masalah kami..........so apa lg peluang terbuka................dan dia sudi membantu , maka itu si jaja pun terpaksa masuk semula utk membeli jumper....................
.
.
.
sejam kemudian keta pun berfungsi lepas di charge kan semula oleh sebuah avanza
.
.
.
.
perjalanan di teruskan kembali ke istana hinggap dengan selamatnyaaaaaaaaaaaaaaa.........

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails