Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Monday, March 22, 2010

jangan nak mula..................

Jangan nak mula…………….


Ada someone dgn tiba2nya sound direct kat aku, tanpa sebab  munasabab…..
.
.
si mamat ni dgn muka gila poyo nak mampus sound kat aku …
.
.
.
‘AIIII TENGAH KERJA PUN LEH KUAR EKKK, CUCUK DUIT’
.
.
.
.
.
seperti biasa aku mmg menyombongkan diri aku pada org yg aku tak kenal especially lelaki, lg2 jenis yg kalau bercakap jenis suka sound2 mcm tak de adab………..so aku diam saja …
.
.
dia sound lagi…
.
.
‘MASA KERJA PUN LEH KUAR KEE’
.
.
.
.
dan aku tak tahu kenapa aku rasa kurang puas hati gan mamak ni…dan dgn tiba2 terus terasa angin dan aura mengeget org kuar dr badan
.
.
.
.
.
lalu aku palingkan muka tanpa senyum ( mmg sahhh aku tunjuk muka menyombong tahap dewa )
.
.
.
.
dengan intonasi yg sgt2 la berlagak ..aku luahkan dengan tutur kata yg sgt jelas, mendatar dan ringkas…
.
.
.
‘TENGAH REHAT KELUARRRR LAAAA’
.
.
.
.
terus mamat tu diam, dan aku tahu dia malu dgn sikap dia sendiri……menyound org tanpa usul periksa……….aku pulak mmg pantang klu org jenis perasan bagus…..apa dia ingat aku jenis yg suka curi tulang ke, atau dia fikir aku jenis pekerja yg tak de displin dan etika…………salah org laaaa
.
.
.
selesai buat transfer duit, aku terus blahhhh dgn gaya dan lagak menyombong
.
.
.
aku peduli apa……………..ada aku kisah klu ko nak terasa ke apa…….ko kasi aku cili besar, aku pulang ko cili api………adil dan saksama kan…………kalau ko terasa nak aku pulang madu, sekurang2 nya ko kasi la aku gula ataupun coklat baru ko boleh dapat apa yg ko inginkan………….

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails