Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Wednesday, February 3, 2010

tiada maaf..............

ingat semua perkara boleh selesai dgn ayat sory atau ayat maaf.............sbb tu aku tak suka cari masalah, sbb aku tau saat aku betul2 marah, mmg dlm hati aku tak akan ada istilah kasihan atau belas kasihan...apa yg aku tau saat tu adalah rasa marah dan nak menang sahaja......
.
.
lg berani nak menipu aku mmg aku hangin la satu badan....aku bayar bill bolah suka2 ko tak credit dlm akaun bill telefon aku............ko ingat aku cari duit petik kat pokok ke....dr segi jumlah wang tu mmg aku tak heran la sgt...sbb aku penah dah berhabis duit beribu2 gan benda2 yg tak berfaedah....apalah sgt gan duit hanya puluhan ringgit tu, tp apa yg aku benggang ko menipu dan membohong...apa ko ingat muka aku , muka mudah di bohongi ke.....
.
.
entah dah berapa org ko buat mcm ni, akhirnya ko kena buku gan ruas..........jgn ingat aku ni org yg boleh dgn mudah di perlekehkan atau diperbodohkan..........
.
.
mmg aku rasa marah dr semalam smpi la mlm ni...mmg tak boleh reda rasa amarah.....mmg niat aku utk ko bayar balik apa yg aku rasa dgn setimpalnya.....lg berani pg tadi call aku 2-3 kali utk minta maaf dan selesaikan isu ni secara baik..............dia ingat aku apa......ckp sory boleh selesai masalah ke...ye sory boleh selesai masalah tp bukan semua perkara..........klu ko tipu aku kerana ko rasa aku bodoh, ko kena tau ko lg bodoh sbb tipu org mcm aku................aku apa kisah klu ko kena buang kerja..janji hati aku puas.....mmg bunyinya kejam, tp apa yg ko buat tu mmg melampau batas dan norma kehidupan...........
.
.
hidup ini ada batas dan peraturan....andai ko dah melanggari peraturan jgn la sampai melampau batas...sbb saat itu nnt menyesal pun dah tak guna, dan kata maaf pun dah tak laku............apa aku kesah klu org kata aku kejam...............
.
.
bukan satu perkara ko tipu aku tp ada byk lagi kan...klu aku tak check akaun payment aku smlm gan maxis center, entah berapa puluh org lagi org yg ko akan tipu....so saat ko mengenali aku , dan saat ko memberi khidmat pelanggan kepada pelanggan mcm aku, nmpknya petanda malang la agaknya utk ko..............
.
.
apa yg aku buat adalah utk pengajaran utk ko bawa di masa hadapan..andai aku lepas kan kesalahan ko, aku yakin ko tak kan rasa kesal dan menyesal.........jadi ini hukuman utk kesilapan ko.............mmg tak de maaf dlm kamus aku hari ini utk hal ini............maaf tak akan memberi kepuasan kepada aku pun.......jd apa yg aku nak adalah kepuasan dlm ending kisah ini.....
.
.
ini yg paling aku takut ttg diri aku sendiri...andai aku benar2 rasa sakit hati mmg tak ada istilah maaf yg akan di guna pakai...dan sikap belas kasihan mmg aku akan hakis dr diri aku utk situasi mcm ini...........so aku kejam??? apa aku kisah..................
.
.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------
2 hari moody....but finally thank to my old friend dgn tiba2 dia call aku bertanya kaba....she cheer me up...thank so much Mei Lan...........thank sbb call and akhirnya membantu i be back to normal feeling.........luv u my dear friend

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails