Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Tuesday, February 2, 2010

.................................

dah nak masuk 3pagi, aku masih tak boleh nak lelap kan mata..rasa sakit hati tak reda2 lagi....sgt2 rasa tak puas hati........betul2 rasa tak puas hati...........dah beberapa kwn call cuba tenangkan aku, tp aku mmg rasa tak best lagi...sgt2 tidak puas hati.............aku buat payment suka2 dealer maxis tak bayar dlm akaun aku dgn amount yg sepatutnya.............betul2 aku rasa dealer tu kurang ajar sgt..........dia ada hak ke ambik dan makan duit aku....aku betul2 rasa tak puas hati skrg ni.....kepala aku asyik putar2 perkara yg sama dr tadi smpi la skrg ni.........lg 7 minit kul 3 pagi...tp aku tak tido lg....cuba tenangkan fikiran dan lapangkan minda tp masih tak boleh.............terasa sakit hati bila marah yg aku cuba lepaskan, tidak dapat aku lepaskan 100%
.
.
aku bukan heran sgt pasal duit tu, yg aku marah kenapa dia leh guna taktik kotor utk makan duit customers.....aku dah penah habiskan beratus2 duit aku utk perkara2 yg tidak la manfaat sgt tp sekurang2nya aku puas hati dan aku tau mana pergi duit tu....yg kes ini aku sakit hati sbb dlm senyap2 duit aku hilang mcm tu je sbb ada org main kotor...aku mmg pantang ttg perkara2 membohong ni..............
.
.
klu dah tak amalkan konsep halal haram, sbb tu tak rasa bersalah pun makan duit org secara haram.........selagi perkara ni tak selesai macam yg aku inginkan, selagi tu aku tak puas hati..........mcm mana aku rasa benggang sgt2 atas apa yg berlaku mcm tu la balasan yg mereka kena terima atas perbuatan tersebut............selagi aku tak puas hati selagi tu perkara ni tidak akan aku anggap selesai...tungguuu tindakan yg aku akan ambil seterusnya yg mana akan buatkan ko menyesal seumur hidup ko.............
.
.
aku tak penah nak aniaya org dan aku tak penah menganggu hidup org...tp klu sekali ada org cuba menyusahkan aku, akan aku pastikan hidup org tu akan jd lbh teruk dan sukar di gambarkan....ko perlu bayar atas apa yg ko buat...........ini konsep kehidupan aku....

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails