Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Friday, February 12, 2010

kelly

.
.











.
.
harini kelly teman aku g makan malam gan staff2....biasa la klu aku perlukan teman, dan memerlukan teman mmg kelly la yg menjadi pilihan utama....siapa kelly??? jeng jeng jeng jeng ..siapa dia????? dia abg sepupu yg satu2 nya agak rapat gan aku....nak tau tak???? kelly ni kembar...ada adik kembar yg beberapa lewat saja lahir dr dia...namanya kemy....gan kemy pun aku ngam gak, tp lbh selesa gan kelly....abg sepupu yg sgt melayan karenah aku lbh2 masa aku rasa sedih dan perlukan teman menangis..........serius ckp gan org lain aku agak malu nak menangis, tp klu gan kelly mmg aku tak segan sgt...dan berani menzahirkan rasa sedih tu............kelly lak??? layan dan melayan saja....................kira pada aku, kelly ni dah mcm abg aku sendiri....sbb tu aku selesa gan dia............
.
.
harini balik je dr keje kul 6 td terus dia ke tempat kerja aku.........utk ambik aku dan bawa ke danga bay utk dinner gan staff2...rasa terharu sgt sbb dia sudi menemani.....mula2 dia ckp agak segan tp kemudian setuju gak....terima kasih...........
.
.
smpi je nmpk muka dia penat tp mcm biasa mmg klu tgk muka dia, mmg dia manis gan senyuman....gan aku la, gan org lain aku tak tau..................abg sepupu aku ni sebenarnya sgt2 la garang dan panas baran, tp gan aku mmg dia tak penah la tunjukkan sikap2 mcm tu.................sbb apa, sbb dia tau aku pun mcm dia garang dan panas baran........................so andai la kami berhentam sesama sendiri, maunya tak pecah tempat tu...hehehehehe
.
.
.
lepas makan dan berhappy2 , kami bersurai dlm jam 10mlm, mengikut haluan masing2........
.
dah nak tau..................dlm sejarah hari ni tercipta 12.02.10 dgn di temani kelly................mula2 agak was was tp akhirnya aku rasa aku nak mencuba dan melalui pengalaman itu............pengalaman yg agak biasa dan bukan la satu yg luar biasa ..............tp utk aku yg tak pernah ni agak la luar biasa.................(rahsia my mom and my dad mash tak tahu) ............nak tau apa dia ?????????????
.
.
nak tau.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
nak tau apa dia
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

..
.
aku masuk pusat karaoke................hehehhee
.
.
.
.
.sebenarnya kelly ni mmg kaki menyanyi, suka sgt menyanyi....mmg itu minat dia...so karaoke ni jgn ckp la....buka je mata mmg nak tangkap microphone je kerja nye...itu la kelly yg aku kenal...........sbb bila dah ada kat danga bay tu, so dia ckp nak karaoke, mula2 tu aku buat tak tau je.....tp bila dlm perjalanan balik ke parking kereta tu, melalui pusat karaoke............terus dia tgk muka aku, pastu dia ckp jom karaoke...walaupun dia tau yg aku ni ckit pemalu dlm hal2 menyanyi ni..so di sebabkan mmg dr dlm kereta td dia dah ckp nak karaoke....so hari ni dlm sejarah aku menjejak kan kaki ke pusat karaoke.............jejak je kaki, aku dah mmg rasa lain la...sbb tempat2 mcm tu mmg aku tak penah jejak pun sblm ni................
.
.
then kelly amik bilik VIP RM15 utk 10 lagu.............then kelly dgn xcited nya masuk2 je terus nyanyi lagu MAHA KARYA CINTA....habis je dia nyanyi terus aku ckp gan dia yg ni pertama kali aku masuk tempat cam ni..............dia agak terkejut tp lepas tu dia buat muka paham...dia offer aku nyanyi aku ckp sory tak nak........................so apa lg dlm bilik tu aku dah mcm penonton dan dia mcm artis yg menghiburkan org................ada lagu yg dia pilih dan ada lagu yg aku minta dia nyanyi...............jujur ckp tak tau kenapa..........keadaan tu membuatkan aku rasa sgt2 gembira dan happy sgt2.........tak penah rasa gembira mcm tu................dlm 10 lagu yg dia nyanyi tu aku sgt2 teruja gan lagu ke dua................
.
.
lupa nak tanya apa tajuk lagu tu, yg aku tau kelly ckp tu lagu allycats - dan smpi saat ni 12.55am aku dah putar main lagu ni hampir 20 kali.............nak tau semua..........ada beberapa video aku rakam masa menjadi penonton kepada kelly.................dia sgt2 menghiburkan...........
.
.

.
.
.
.
.
.
.so kwn2
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
aku ingin berkongsi bersama : video kelly yg aku rakamkan - konon2 tak malu dia gan aku, tp sepanjang aku amik video dia langsung tak nak tgk aku......
.
.
.
.
.
.
.
so di persembahkan Nor Fadzly my beloved abg sepupu....
.
.
.
tanpa ku sedari ku petik mawar merah, ku tulis sebuah puisi, tapi sayang , pada siapa kan ku beri
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
ALAMAKKKKKKK
tak boleh upload video la.......dah 4 kali failed...so tak de la video nye....lain kali ok....daaaaaaaaaaaaaaa
.
.
harap ko org semua yg sedang membaca ni pun akan happy mcm aku gak hari ni.................
.
.
tq kelly
.
.

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails