Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Monday, March 7, 2011

logbook : hari ke 13

Tarikh        : 07.03.2011
Masa         : 11.59pm


( kehidupan bekerja )
harini semua nya ok2 saja..... proses pembelajaran about management bit slow coz masalah kepenatan dan kesihatan.............harini seorg staff dan my bos tegur kenapa aku kelihatan agak penat dan my eye tidak bermaya.................huhuhuhu

luangkan masa di selling floor, menjadi rujukan pembeli dan membantu pembeli membuat pilihan then sold 2 biji Panasonic LED 42' CASH total sales rm5198

thank to my borther sbb sharing byk info ttg laptop dan apa yg aku perlukan...so far sbb bantuan dia memberi maklumat apa yg aku nak, aku lbh berkeyakinan bila menjadi rujukan pada pembeli......aku agak confident bila nak terangkan apa tu RAM, DDR, HDD, PROCESSOR, BRAND, WINDOW, GRAPHIC CARD  ..dan kesanya utk 2 harini, aku berjaya menjual 3 biji laptop CASH total sales rm4697.....mean that ada side income masuk secara tak langsung .....

masih perlukan byk lg knowledge so need work smart after this ok cik liya hamid



( kesihatan )
sejujurnya dlm sebulan nie, rasa mcm ada sikit masalah dgn kesihatan..........terasa sakit di bahagian tertentu...bila memandu lama rasa sakit di bahagian pinggang tu sgt terasa..........takut nak buat full check up dgn hospital ......but rasanya aku perlu buat FULL BODY CHECK UP as soon as possible...........coz terasa something wrong dgn fungsi badan lately...............mungkin aku terlalu penat but aku perlu cari masa utk buat check up walau mcm mana sekalipun..............huhuhuhu

pls cik liya hamid, care about urself..........



( motivasi diri )
work smart don't work hard.............selalu nasihatkan org pasal nie, but lately cik liya hamid kelihatan terlalu HARD dari SMART..........apa dah jadi nie cik liya hamid............

so pls SMART not HARD




cinta milik semua.............adiossssssssssssssssssssss
muahhhh 3 kali

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails