Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Friday, March 4, 2011

logbook : hari ke 10

tarikh        : 04.03.2011
masa         : 11.25pm
bintang diberikan utk diri hari ini adalah * * *


( kerja dan persekitaran )
di kelilingi staff lelaki , huhuhu tak tau nak ckp apa..rata2 too childish , tak pandai mengemas work station...........malas nak komen la ttg nie, isu yg mungkin akan jadi TEPU kelak....

kerja so far ok ok je hari nie...........future tak sure, harap2 aku enjoy, tp serius la jarak menyebabkan aku rasa penah giler...............huhuhuhu



( perkenalan singkat )
masuk opis hari ni 1pm......masuk2 perasan satu mamat tgh diri kat selling floor, ingat customers, tp lepas 30 minit dia masih berdiri di situ juga, aku guess dia new staff..........then lepas selidik selidik jadi detectif conan jap betul tekaan tu...klu teka2 tgk ciri2 yg ada pada nya, aku guess lg umur dia dlm 22thn ke 24thn......teka je ok, klu lagi muda tak jamin, klu lg berusia lg tak jamin..........

dari mula aku melangkah masuk ke outlet mamat ni dok tgk je aku ( sila abaikan kenyataan ini, anggap sajalah aku perasan sudahhh ) tp betul la dia dok curi2 tgk aku tau...........tak caya !!!! percaya la percaya la percaya la .........

kemudian sejam kemudian lepas aku siapkan sedikit kerja, aku ke selling floor terus mamat ni tegur aku, tp membuatkan aku sedikit rasa kurang umphhhhhhhhhhh....

mamat A : KO ORANG MANA?

huhuhu main kau kau lak mamat nie....tak suka tauuuuuuuuuu
cik daun semalu : JB, senyum

mamat A : KO TAK MCM ORG JB PUN...

huhuhu ko tok bomoh ke apa der...dah ckp johor johor ler nyampahhh tauu
cik daun semalu : senyum jeee tak syakapppppppp apa2 pun

senyappp dlm 10 minit..tertiba berbunyi lg

mamat A : KO JB MANA?

huhuhu senyum plastik.............giler habisssssssssssssssssss plastik der
cik daun semalu : Skudai

senyap kembali, 30 minit mcm tu my BB lak berbunyi....sesaat kemudian mamat tu berbunyi lg

mamat A : PAKAI BLACKBERRY YE
cik daun semalu : ye dan senyum ....serius plastik giler har.............................emmmm

mamat A : BAK MARI KO NYE PIN NUMBER ( terus dia kuar BB dia)

huhuhu suka2 dia je nak arah2 aku, bak mai bak mai..........klu aku bini org apa mcm der ko nak ber BB messenger gan laki aku ke der , tanya pun tak apa pun tak....suka2 je bak mai bak mai ....

cik daun semalu : sory my BB tak funtion dgn alasan nya secara ringkas

lepas tu mamat A ni pun mula la berceramah ringkas tentang BB masengger bla bla bla bla bla bla bla bla
coz my knowledge about BB bkn la 100% perfect so aku dgr je la...........then apa yg dia bebel tu agak fresh utk aku, then lepas dia bebel aku pun jawab la..

cik daun semalu : you SURE, REALLY ?

mamat A ni pun terus berbunyi

mamat A : AKU TAK TIPU KO LAH, AKU KALAU BENDA TAK BETUL AKU TAK CAKAP...KO INGAT AKU TIPU KO KE?

huhuhu, terkasima dgn jawapan nya........

cik daun semalu : i ada ckp you tipu ke, ada i kata you sedang tipu i ke? i just tanya apa you ckp tu betul ke...salah ke tanya mcm tu..........

aku senyum manis giler masa tu, but seriously plastik habissssssssssssssssssss der, klu ko tak perasan aku tak tau la....

mamat A terus diam, coz kebetulan ada customers tanya aku sesuatu dgn ketiba-tibaan ...so aku ada peluang utk tidak meneruskan perbualan gan mamat nie.................

dah la KAU KAU gan aku....klu kenalan rapat tu lain la ber ENGKAU ENGKAU KE BER AKU AKU KE, ni dah la baru kenal tak suka tul tau............cik daun semalu sensentippppppppppppppppp laaa...

cissssssssss ngada kan cik daun semalu nie, tp ADA MAK KESAHHHHHHH , mak tak kesahhhh ok ....kalau dah kenal lama leh la KAU KAU AKU AKU...kasar tul tak suka tauuuu


( keadaan diri )
benjol di kepala akibat terhantuk pintu tu hari, dah tak berbenjol lg lepas dgn jayanya menuam dgn air panas...tp rasa sakit masih terasa jika di sentuh.............tak leh pakai make up juga coz syakittttttttttt angat angatt tau klu tersentuh............so just simple2 je ke opis hari nie


( nasihat utk diri sendiri )
cik daun semalu aka putri khyalan aka cik liya hamid
jangan takut untuk jatuh sekali lagi....dalam tempoh terjatuh tu pasti cik daun semalu aka putri khyalan aka cik liya hamid akan terjumpa, terserempak dgn mcm2 perkara, manusia dan keadaan. lalu pelbagai perkara dpt di pelajari dlm tempoh terjatuh itu.........jadi jgn takut terjatuh lagi cik daun semalu aka putri khyalan aka cik liya hamid ................... berani melangkah pasti di hujung jalan itu ada signboard penunjuk arah kejayaan.....


ok la all my dear readers
salam sayang utk semua........ rasanya skrg ni mcm ramai yg menjadi pembaca blog ini............ter toucing sekejap bila ada yg feedback dan beri perhatian kat blog nie..............siap ada yg sms tanya bila nak update hihihihihi
cik daun semalu terkuncuppppp jap sbb tersentuh tauuuuu..............apa2 pun terima kasih


selamat malam you all, semoga hidup kita sentiasa di rahmati allah swt......rehatkan diri semoga esok menanti dgn penuh kebahagian utk diri kita ok......


saya sayang awak, awak sayang saya tak ???? muahhhhhhhhhh 23 kali <3 hihihihi
adiossssssssssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails