Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Friday, February 25, 2011

logbook : hari ke tiga

tarikh       :  25.02.2011
masa        : 12.30am
jumlah bintang hari ini utk diri sendiri  *



( keserasian dan penyesuaian )
susah kalau jadi manusia tak berapa nak beramah mesra mcm aku nie kan.............amik masa nak sesuaikan diri dgn org2 sekeliling..........kadang2 terfikir juga sombong ke aku nie ye? huhuhuhu dgn sikap tak berapa mudah nak mesra ni, mmg patut la dr sekolah lg org ckp aku ni sombong...................tp aku tak sombong tau, cuma gear ramah tu dr gear 2 nak ke gear gear seterusnya mmg amik masa...............


( kehidupan bekerja )
belik belik lg file file, document document, browser browser dan mcm2 lg la................hari ni belajar ckit pasal DSLR canon, nak tergelit urat jari ni dok belik2, tekan2 button kat badan DSLR tu............di tambah lak dgn tgn aku yg kecil molek nie, leh tahan juga la berat ye camera alah tu .............. belajar basic DSLR tak la sesusah belajar pasal LCD LED Plasma, notebook, netbook..........apa2 pun byk lg ilmu perlu di cari dan dipelajari................



( nasib badan )
harini nyaris2 kerugian ratusan ringgit..................nasib nasib......................sila bayangkan : sedang aku beri info pada customers boleh pulak tetiba gelang tgn emas aku putus, jatuh betul2 atas meja lappy, nasib perasan kalau tak mmg jadi arwah la gelang tu tanpa berkubur tanda...............kalau tak silap ni kali kedua gelang tu putus dgn tiba2, sekali dulu di rumah kira nasib baik la juga........adakah itu tandanya tangan ku ini meminta utk di pakaikan gelang tangan yg baru ngehhh ngehhhh ngehhhhhhhhh.....huhuhuhuhu


( sungguh memenatkan )
skudai ----------------------> plentong ------------------------> skudai

jarak agak jauh dan aku dah mula rasa sedikit tak selesa sbb pertama jalan tu jln utama lorry2 besar , sbb kedua, mata aku agak tidak awas bila memandu malam dan harini aku kurang keyakinan utk memandu..........


( peringatan utk diri )
berpatah balik bkn jalan terbaik dlm mencari kejayaan ................teruskan berjalan kerana ada sesuatu yg menanti seperti apa yg kita cari :)


life baru agak tough ............................. emosi penat, fizikal penat dan mental pun penat , semoga sy berjaya dan awak awak awak awak awak awak pun berjaya


dalam hati ada hujan rintik rintik ~ salam sayang dr lubuk hati yg paling dalam adiossssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails