Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Saturday, February 26, 2011

logbook : hari ke empat

tarikh            : 26.02.2011
masa             : 12.30am
bintang utk diberikan pada diri sendiri hari ini adalah * *


( kerja dan peristiwa )
harini byk berkomunikasi dgn my leader Shaun so far no comment about him utk 3 harini coz we not enough knowing each others..today colleague dah mula ber HAI HAI dgn aku, tp masalah aku sendiri yg tak berapa mudah nak beramah mesra ~ harus di ingat aku bknnya sombong cuma lambat mesra...... nanti bila aku dah mula bermesra pastu u all payah nak layan kemesraan aku nnt ok.............so sabar :)
i beating with u semua, all of u akan jatuh cintan cintun with ME lepas aku tunjukkan keramahan , kesopan santunan, kemanjaan, kemanisan senyuman dan segalanya lah, cuma ianya ambil masa ....................so di ulang sabarrrrrrrrrrrr :)






( sesuatu yg baru dan keberanian )
harini dah ada yg berani nak ajak aku tea break sama-sama, but sory to fast utk semua itu.........beramah mesra pun aku agak payah , ni kan pulak nak berTea Break with me.............sory guyz, lgpun aku mmg jenis yg suka sendirian berhad ...........next time may be ok, lepas aku serasai dan selesa dgn semua perkara di tempat baru nie.......


( kepenatan dan ke'tensen'an )
dah la harini balik , jalan dr plentong ke skudai jemmmmmm teruk disebabkan rata2 sikap pemandu yg rude dah tak tahu nak bersopan santun dan ikut peraturan, kesan nya jemmmmmm la....masing2 nak saling memotong, selit menyelit..........dr 4 link jadi smpi 6 link berhempit hempit, mana tak macam siput sedut masing2 bergerak...........damnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn shi* tul tau stuck hampir 30 minit( kan makcik liya dah mencaru* dahhh )
lepas je dr jemmmmm speed seberani mungkin, dan kira lg 15 minit klu speed laju ala2 pop rock leh smpi la rumah kan, leh pulak depan sutera mall buat road block...........damnnnnnnnnn shi* sekali lg....( dua kali dah makcik liya mencaru* utk sekian kalinya ....stuck lbh kurang 30 minit sekali lg, boleh imagine aku smpi rumah kul 11.50pm..............aku kuar dr opis kul 10.20pm see berapa lama aku abiskan masa di jalan raya.................. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrRRRRRRRRRRRRRR


( motivasi utk diri sendiri )
kesabaran tu cik liya hamid , adalah kunci menghadapi kesukaran atau kegagalan .....mencari kesabaran itu satu kepayahan tp jika kita berjaya menghadapinya pasti apa pun dugaan rintangan cabaran yg mendatang pasti akan kita berjaya atasinya.......jika kita ada kesabaran ia senjata utk tidak kita berputus asa.........cissssssssssssssss ke main lg aku nasihatkan diri sendiri ye :)


salam sayang penuh kerinduan, salam sayang penuh tanda ingatan, salam sayang penuh kasih sayang dr saya utk semua ...................doakan yg terbaik utk diri sendiri, ibu bapa, adik beradik, saudara mara, sahabat taulan dan org keliling.................adiosssssssssssssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails