Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Thursday, February 24, 2011

logbook : hari ke dua

tarikh        : 24.01.2011
masa         : 11.55pm ~ 1.31am
bintang utk diri yg akan di berikan pada hari ini adalah * *


hari ke dua masih tidak dapat create relationship with others except with my bos, everything masih rasa janggal, blm cukup selesa dan hakikat yg tidak mampu di tolak aku mmg bukan jenis ramah tamah...

( permulaan hari )
harini ada product learning and tranning with supplier PANASONIC at Taman Impian Emas....go together2 with my bos, smpi opis aku part kereta then naik kereta bos terus vrommmmmmmmmmmm.........sampai sana majority attendance is guyz come from 10 outlet .......20 kumbang with 2 flower , utk new life dlm Yes Support Services Sdn Bhd situation mcm ni make me feel not comfortable..........


( cerita sampingan )
berkerja di samping org2 lelaki ni, ada byk faedah sebenarnya, tp satu perkara yg mmg buat aku rasa tak berapa nak gammmmmm dgn guyz2 ni adalah ASAP ROKOK..........90% guyz yg aku kelilingi di Yes Support adalah perokok, dan jika lihat pada perlakuan dan perbuatan mereka, aku berani kata mereka PEROKOK TEGAR.............heloooooooooooooo diri or duduk sebelah u all asap rokok NON STOP berawang awangan , menyentuh lembut hidung gebu kecil molek ku nie plssssssss la guyzzzz, minyak wangi yg gua beli ratus2an ringgit yg gua dok sembur satu badan ni pun blh hilang keharumannya ..........just isap rokok 1 jam satu batang or 2 jam 2-3 batang is ok la...........boleh consider lg negara demokrasi kan, ni klu dok isap rokok NON STOP pastu main hembus2 mcm eksen kerek tahap gaban,  giler tunjuk kat depan gua.........gua pun rasa meluat pun ada der.......lu ingat lu isap rokok hembus2 penuh gaya konon2nya tu, wa tertarik terpikat terpersona tergoda terkasima atau segala TER lg la ke der.......gua TER menyampah adalah der............inilah salah satu sebab kenapa wa tak suka bekerjasama dgn lelaki especially jenis perokok TEGAR.................


( balik pada sesi training and learning )
ayat2, perkataan2 dr bilik training LCD, LED, 3D, PLASMA, HD, FULL HD, and all word lg yg biasa di dengar sebelum ini CUMA tidak pernah di beri perhatian dulu............MAKA ITU hari ini perkataan2 itu di sebut di bunyikkan di lontarkan adoiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii nak sengal jap organ pendengaran dan panca indra yg seangkatan dan sealiran dgn nya.............


around 4pm balik opis, belik belik kembali file file, document document, folder folder di PC yg perlu di pelajari especially documentation for AEON CREDIT ..............lewat malam belik2 product yg ada dok pergi hafalkan series product, code product , promotion dan byk lg la yg bisa buat aku rasa sengallllllllllllllllllll dr hujung rambut sampai la hujung kaki.....................perbualan dgn colleagues pula mmg terhad dan jika perlu sahaja, coz mood borak2 beramah beramas mesra blm ada........ sampai aku mcm terdengar bisikan bisikan asmara dr colleagues " diam je exec baru tu, sombong ke malu .....sombong la tu mentang2 cun"
ngehhh ngehhh ngehhhhh terkembang japppppppp idong gua dgr ayat2 asmara tu hihihihihi ( sila abaikan jika anda TER meluat dgn gua ye cik , abg , tuan, puan pembaca )


( cerita time balik )
harini dalam sejarah tak berapa jadi pemandu pangkat ala ala manja.................sebabnya hari ni semasa balik bertembung dgn byk lorry2 besar gedabak tp jalan mcm siput sedut lepas makan dgn kenyangnya............ikut montot lorry alamatnya 1 jam pun aku tak smpi rumah la kan, beranikan diri memotong, ikut link kanan dan speed ..............record utk sepanjang pemanduan selama 4-5 bulan, hari ini adalah speed terlaju pernah aku recordkan iaitu 100km/j.............bila terperasan terus masuk semula link kiri dan jadi semula pemandu ala2 manja, bila muncul kembali lorry2 ala2 giant tp jalan mcm siput sedut terus transformers kepada pemandu ala2 pop rock.......................


( semangat utk diri )
harini dan esok perlu terus menapak dan bertapak, betapa pun payah rasa ia tetap perlu di teruskan kerana yakin ada jalan selesa di hujung jalan itu .........................................


salam kepenatan penuh kerinduan buat semua teman ..........................adiossssssssssssssssssssss

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails