Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Wednesday, May 26, 2010

aku pentingkan diri sendiri

aku sgt2 rasa marah tp tak dapat nak di luahkan...dan tak ada siapa yg akan paham apa yg aku lalui...kenapalah aku mudah sgt naik marah, akhir2 ini.........panas baran melampau2 , setiap kali cuba kawal tp tak mampu..keadaan terlalu memaksa dan mendesak...tak tahu kat mana silap, tp aku akan pastikan keputusan yg aku akan ambil, tidak akan aku ambil kisah ttg org2 sekeliling aku walau seorang pun....keputusan yg akan aku ambil ni hanya la utk diri aku sendiri...............aku dah tak mampu utk terus bergini.........aku akan jadi manusia yg pentingkan diri sendiri mulai hari ini................

aku tidak akan peduli sesiapa pun lepas ni, keputusan aku adalah demi diri aku sendiri.......ye aku buat keputusan berdasarkan emosi, tp aku nekad dan terlalu yakin dgn keputusan aku ni

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails