Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Tuesday, April 27, 2010

my lovely laptop buruk.............

3 hari tanpa laptop di sisi sgt la sunyi rasanya........tak tahu nak gambarkan mcm mana rasanya SUNYI itu...........tak buat apa pun tak pe, janji laptop ada dlm pandangan ni, then 3 hari yg lalu tak pandang laptop buruk tu terasa luar biasa sungguh rasanya....bagai terasa kehilangan sesuatu yg sgt berharga.........
.
.
.
utk mereka yg sgt mengenali aku pasti mereka tahu sebahagian besar kehidupan aku , aku habiskan di rumah bersama2 dgn laptop dan cd2 korea yg aku miliki....jika hangout pun biasa dgn makcik atau sepupu sepapat yg rapat dengan aku............bersama2 dengan rakan membuat akitiviti luar mmg la agak kurang sgt2....klu ada pun boleh di kira berapa kali dlm setahun................bukan tidak suka berkawan, tp mungkin sbb aku lbh suka buat aktiviti sendiri................bila tiba masa boring tahap dewa di rumah, aku biasa habiskan masa aku bersendiri di mana2 kedai makan dgn melepak 3-4 jam.........biasa tempat lepak yg aku kunjungi secara sendirian adalah SEASON, STARBUCK, STAR ROCK, SECRET RESEPI, MIGOSS dan NANDOS...
.
.
.
jadi hari ni bila mekanik laptop dtg opis dan serahkan laptop yg siap di baiki pada aku, terasa lapang sgt hati dan tiba2 aku sedar yg aku seharian tersenyum because of laptop yg sudah pun bernafas semula...............
.
.
RINDU SGTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTttttttttttttttttttt

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails