Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Sunday, April 4, 2010

K.A.R.M.A

setiap manusia berbeza pendapat, keinginan, pandangan, prinsip dan sebagainya...jarang kita nak jumpa manusia yg mempunyai persamaan jika ada pun tersangatlah kecil jumlah nya....


cerita pasal prinsip, pendapat dan sebagainya ni....im juz nak ckp yg aku sgt2 mempercayai hukum karma...baik di balas baik, jahat di balas jahat...............jika hari ini kita kecewakan org , dan aku yakin esok lusa, pasti kita juga akan di kecewakan...............jika kita hampakan org , dan aku yakin esok lusa, pasti kita juga akan di kecewakan...................aku tak pasti pandangan org lain ttg karma ini....tp sejujurnya aku sgt mempercayai nya............

sebenarnya ada byk benda lg nak ckp pasal kepercayaan karma ni, tp gantunggggg la dulu ye......ada call in



daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.......

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails