Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Sunday, April 11, 2010

K.N 700cc


K.N 700cc









Ku lalui jalan itu……………
Aku lihat kenderaan itu, lalu aku jatuh cinta di situ……..
Bila ku lalu jalan itu………..
Masih tersergam gagah di situ………

Ku lalui jalan itu………
Menanti dan ternanti-nanti kenderaan itu………
Gembira jika terlihat dan
gundah gelana jika tiada

Ku lalui jalan itu…………
Ku temu sebuah lg di situ……..
Bahagia rasa di dalam hati ada 2 tersemat di hati


Ku lalui jalan itu……….
Saat dua-dua ada di situ yg pertama masih menjadi pilihan hati..
Dan yg kedua masih juga di cintai

Ku lalui jalan itu……..
Sebenarnya satu permulaan sengsara yg tiada aku ketahui..
Tp siapa la aku utk menentukan kesemua yg hakiki…

Ku lalui jalan itu………..
Semakin aku merindui kenderaan itu..
Kenapa mengapa, tidak ku ketahui
Dan menjadi bahan jenaka rakan dan taulan………..

Dan bila di satu hari
Sekuntum mawar merah dtg kepada ku
Sebuah kenangan tercipta dan
mengundang duka tanpa aku sedari

Tercipta sejarah di saat itu
Ku ketahui dia pemilik kenderaan pertama itu………
Terkasima aku tanpa rasa
Terkedu aku tanpa kata-kata

Dan bila aku lalui jalan itu
Menambah keindahan dan kebahagian pada aku
Tp tanpa aku sedara apa yg sebenarnya mengembirakan aku???
PEMILIK nya mahupun kenderaan nya……..


Namun semua itu sudah berlalu,
Yg tak mampu aku luahkan semua..
Namun apa yg tertanya hingga kini…
Adakah aku jujur menyintai diri nya???

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails