Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Friday, April 2, 2010

coklat dan candy

ermmm tak tahu kenapa akhir2 ni terasa bahagia bila dapat kirimkan hadiah2 utk kwn2...........terasa sgt2 ingin menghargai kwn2 yg ada.....

sebetulnya atau asalnya, nak kirim hadiah pada seorg kwn di majlis perbandaran Mr. X, dia dah tolong byk perkara dlm urusan seharian secara tidak sengaja..............so pemberian tu sebagai tanda terima kasih.........dan entah kenapa tiba2 terasa nak beri pada beberapa kwn juga sebagai tanya ikhlas dan juz for make my friend happy and enjoy...

kebetulan ada beberapa kwn di sekitar KL yg baru lepas bersalin dan tak berpeluang pergi melawat, so sebagai tanda ingatan aku kirimkan coklat  dan candy kepada mereka juga.........

dan secara kebetulan pulak, teringat kan beberapa kwn yg di rasakan alang2 sama tempat so kirim la juga...dr seorg terus jadi 7, 8, 9. dan seterusnya

ada juga kwn2 yg terkejut dan call tanya kenapa susah2 kirim hadiah..............aku mmg jujur ckp tak de jawapan, yg aku tahu pemberian tu semua just tanda ingatan and i want to make my friend happy...

so dlm seminggu dua kebelakangan ni dekat 20 org kwn2 yg menerima kiriman coklat dan candy dr aku.......and secara tak langsung buat aku terasa gembira pulak...............kos perbelanjaan tu tolak ke tepi la yg penting aku mmg ikhlas memberi sebagai tanda ingatan..........

klu ikutkan hati ni nak beri kiriman coklat dan candy pada semua kwn2 aku.....tp memandangkan cost yg aku peruntukan terhad, jadi buat masa ni 20 kwn yg menerima tu sekadar satu tanya ingatan persahabatan...harapan coklat dan candy tu apabila di makan akan memberi satu kecerian di dlm hati..........

yg tukang membuat coklat dan candy tu secara lojik nya sgt ikhlas menerima tempahan yg aku buat .....jadi aku harap keikhlasan org yg membuat itu dapat di rasai oleh yg menerima............

apa pun pemberian itu sgt2 la ikhlas dan sekadar tanda ingatan persahabatan ........dan sebagai tanda aku sgt2 menghargai persahabatan yg terjalin.....................

terasa bahagia tiba2.................dan ikut list ada lg 10 org yg ingin aku kirimkan candy atau coklat.............so tungguuuuuuuuuuuuu................

kenapa ye tiba2 terasa nak buat kwn2 tersenyum????................


entah la aku pun tak de jawapan.............


yg pasti pemberian tu betul2 ikhlas dan sebagai tanda persahatan dan penghargaan kerana bersahabat dgn aku............semoga kekal hingga hujung nyawa..........amin

sampai ada satu mamat ni, dia call terus ckp......liya ko nak pinang aku dgn candy ke?? dr sedih2 hari tu terus aku ketawa kuat2 dlm phone...............see bukan ke pemberian tu memberi kecerian kepada yg menerima dan yg memberi..................














...................................putri khyalan berharap akan sentiasa tersenyum dan memberi senyuman

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails