Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Sunday, August 15, 2010

hati yang di sakiti....................

mood yg sgt2 swingggggg............rasa marah yg membuak2....rasa nak nangis yg teramat2.................gelombang PMS rasanya...............tp keadaan sekeliling juga menambah isi rasa ini............dr pagi cuba mengawal kemarahan yg membuak di dalam dada, tp kerana ini bulan yg mulia, dan aku juga berpuasa aku byk kan beristifar dlm diri.............sungguh sepanjang aku bekerja hari ini mulut aku tak habis2 berkumat kumit beristifar demi mengelakkan rasa marah yg membakar dlm diri.......alhamdullilah aku mampu mengawal rasa itu, tp hingga saat ini aku masih rasa sakit hati yg teramat.................

aku geram bila tengok muka dia, aku geram bila pandang dia....tak tahu la kenapa..........huhuhuhuhu..beri aku kekuatan utk mengakhiri hari2 yg berbaki ini..............tabahkan hati ini  melupakan diri kau dlm ingatan ini...........

kerana diri aku bukan aku saat ini, emosi negetif terlalu memenuhi ruang diri...........masyallah bergitu sekali diri ini................hari ni ada dekat 23 misscall dr 6 org yg berbeza...tp sayangnya kerana ikutkan emosi yg entah apa2 hari ini, satu call pun aku tak angkat dr pagi td...............sbb aku tak nak salah sorg2 dr 6 org tu mendapat tempias dr ketidak warasan ku ini..............sbb aku kadang2 kala menempiaskan emosi ini pada org yg tidak sepatutnya.....................

my granny masih kat wad, td tak dapat nak jenguk dia...so just call dan cakap2 dengan dia............dia mintak aku dtg mlm ni tgk dia, tp mmg aku tak dapat nak penuhi permintaan dia...terasa ralat dlm hati sekarang ni, tp mmg aku tak dapat nak g hospital hari ini............................apa2 pun aku dah luangkan sedikit masa gan granny td borak2 gosip2 dlm telepon...........harap dia semakin sihat dan cepat sembuh.........

aku memangis membayangkan bertapa sakitnya hati aku ni...............aku menangis melepaskan keperitan rasa hati yg aku tak tau bagaimana rasanya, rasanya kau harus tahu, hati aku yg sakit ini.............sgt2 sakit tak tau kenapa dan mengapa...............emosi yg berkecamuk sgt2.........................kenapa nak rasa mcm ni

harap dapat bertahan.................dan lebih positif

ya allah kuatkan diri ini dalam menghadapi dugaan kehidupan ini..........mungkin kerana kelalaian aku , maka aku perlu hadapi semua ini.............

1 comment:

  1. sy berdoa awk lebh baik dlm hari2 berikutnya..
    n for ur nenek as well..

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails