Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Wednesday, August 25, 2010

dah tak ada kekuatan

entah la..........apalah nasib.......baru rasa nak ok dgn mood yg berkecamuk....dtg satu lg bencana yg bisa membuat aku rasa down giler2...........aku tak dapat nak kawal emosi saat ni....mmg down sangat...........ralat dan kesal atas kecuaian sendiri......tapi perkara dah nak berlaku tetap berlaku......aku cuba terima apa yg berlaku ada hikmah nya tp apa kan daya aku manusia biasa, yg mudah rasa kecewa.........

tanpa henti dugaan datang.....apa daya yg aku ada utk hadapi semua ini........aku berusaha utk menghadapi perubahan hidup yg mendatang...dan bila hati aku terubat dgn pujuk dari diriku sendiri, musibah ini pula datang.............

bagaimana pecahnya cermin belakang kereta tu, dan pelbagai lg.........bergitu la juga yg aku rasa skrg ni...........pecah dan retak...........sedih dan pilu..........duka dan kecewa.......




tak mampu nak tenangkan diri sendiri saat ini

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails