Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Thursday, November 4, 2010

aku yg emo bkn salah org pun

aku emo hari ni....emo tak pasal2 dan tanpa sbb.....terlalu sensetif dgn keadaan keliling....padahal hari ni ok saja td enjoy sgt2... ada byk benda nak buat dan fikir....


tiba2 ada kwn stop chatting tanpa sbb dan separuh jalan  kemudian end goodbye kat phone .......apasalah kan end that chatting kemudian baru out....huhu tiba2 kecik hati tanpa sebab...mcm ada buat salah, klu ada buat salah bgtau la kan....emo emo emo


pastu ada kwn yg dah lama kenal biasa ckp sy awak sy awak, tiba2 ber engkau aku ber engkau aku dgn tiba2 dan tanpa sebab ....terus rasa emo emo emo emo huhuhu


pastu tiba2 jumpa kwn lama yg dah lama menyepi.....lama giler menyepi...kemudian tiba2 muncul dlm ruang FB add as a friends kat aku pulak.....ikut kata hati nak ignore saja tp aku accept gak....sbb dia jenis kwn yg dekat masa susah , kemudian jauh masa senang...........aku emo emo emo




tak suka emo emo.......................................sedih mode :(

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails