Dia Adalah Dia

Dia Adalah Dia
indahnya ada cinta......sakitnya saat hilang cinta

Sunday, January 17, 2010

selipar oh selipar

sabtu 16.01.10 - semalam lewat ptg, keat call ajak kuar dan makan harini...........ikut hati mmg hendak tido seharian di rumah, tp bila fikir2 kan dah lama juga tak jumpa si ah keat ni...so bersetuju dan berjanji..
.
.
ahad 17.01.10 - kul 11.30pg baru bgn, terus terasa malas, tp janji punya pasal kena bgn.....date lunch at NANDOS jusco bukit indah...ermmmm tak suka g bukit indah sbb byk sgt  traffic light, tak suka.......2pm sampai la gak kat jusco tu lepas keat dah call 2 kali tanya bila nak smpi...coz janji 1.45ptg...lewat 15minit - sory
.
.
keat rajin sgt tunggu aku kat kedai buka 'daily book shop' sempat lg membaca mamat nie....aku smpi dah lali dah tgk buku, lg tunggu dlm kedai buku...hehehe
.
.
baru nak senyum2, aduhhhh mamat ni sengaja je...dia amat tau apa yg aku suka dan aku tak suka, should be la kan..coz dia antara kwn yg agak rapat gan aku.....dr atas dah cukup ok smpi ke kaki, dia pakai selipar...aduhhhh terus hilang mood aku...huhuhuhu, amat aku geram dan rasa nak geget sgt2 kat dia sbb dia tau yg aku tak suka dan tidak akan suka , keluar dgn lelaki yg pakai selipar....ohhhhh geramnyeeeeeeeeeeeee..benci benci benci....bila dia tau yg aku dah geram tgk dia pakai selipar...terus dia ckp 'U TGK KEDAI LA, ATAU TGK DEPAN, DONT SEE MY LEG' ....... terus aku masam je....pastu leh lak si keat ni ckp dia mmg suka tgk aku masam dr senyum....sengal....
.
.
tak suka tak suka tak suka...kuar gan lelaki yg pakai selipar...tak suka sgt2....mmg tak suka..
.
.
dah la pakai selipar leh lak dia ckp, aku dah bulat......nak geget sgt2 dia tadi....
.
.
lepas lunch, jalan2 and teman keat cari baju utk chiness new year.........3 jam mencari haram sehelai pun tak berkenan.....penat berjalan, we all cari durian utk di makan, tiba2 aku terasa teringin nak makan durian, tp tak ada lak.....yg kami jumpa adalah fresh air kelapa (without air gula totally original ) - RM4 per cup - seriously sedap, manis, nice and best giler , isi kelapa yg paling best tu...si keat minum air kelapa tu mcm pertama kali jumpa air kelapa....TAPI disebabkan minum air kelapa pakai selipar gan aku....geram aku di buatnya...selipar tu telah membangkitkan semangat aku utk mengeget org ptg tu....
.
.
6pm gerak pulang - hasilnya perut kenyang, byk story dan tiada sehelai pun pakaian yg di beli oleh keat....before beredar sempat aku beri pesanan pada dia NO MORE SELIPAR.....
.
.
enjoy dan happy habiskan masa dgn kawan, cuma selipar mengeramkan aku.....tapi thank to keat coz hadiahkan aku 2 botol makanan kesihatan ...bila aku kata kasi la coklat, terus dia kata coklat tak baik utk kesihatan...ini baik utk badan...hehehhe ok la..thank you so much dear friendzz

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails